✔ Snelle levering* ✔ Klanten geven ons een 9.3 ✔ Retourneren binnen 14 dagen en altijd geld terug

ALGEMENE VOORWAARDEN

Zo makkelijk en duidelijk mogelijk.

Onze algemene voorwaarden zijn zo makkelijk en duidelijk mogelijk opgesteld. We willen het niet onnodig ingewikkeld maken, dus we houden het eenvoudig en leesbaar.


1. Algemeen

  1. Het bedrijf achter deze website is Global Web Trading Company B.V.. Ons vestigingsadres is Valeriusstraat 63, 2517 HN in Den Haag. 
  2. De naam die wij gebruiken is Duijvestein Winterstore of Duijvestein Wintersport. Wij zijn ingeschreven onder Kvk-nummer 51133423 en ons BTW-nr is NL823109495B01
  3. Als je ons wilt bereiken, kan dat op de volgende manieren: 
    Telefonisch: +31(0)793208897
    Per e-mail: [email protected] 


2. Toepasselijkheid

  1. Soms gelden er extra voorwaarden bij een product. In dat geval gelden die voorwaarden naast deze algemene voorwaarden.
  2. Omdat we in Nederland zijn gevestigd en de website in Nederland wordt gehost, is het Nederlandse recht van toepassing.
  3. Het kan zijn dat we in de toekomst iets veranderen aan de algemene voorwaarden; in dat geval vind je de veranderingen uiteraard terug op deze website.


3. De overeenkomst

  1. Alle aanbiedingen zijn geldig zolang we deze op voorraad hebben.
  2. Als je bij ons iets bestelt, krijg je daarvan een bevestiging per mail. Ook krijg je bericht zodra je bestelling verzonden is. Hierin vind je de track & trace-code waarmee je je pakket kunt volgen.
  3. We voegen alle benodigde informatie en bestelgegevens uitgeprint bij je bestelling. Deze informatie vind je ook op onze website. Dus als je bijvoorbeeld de bon kwijt bent, kun je deze terugvinden in je Duijvestein Winterstore-account.
  4. We vertellen je altijd eerlijk wat, wanneer en hoe je iets kunt kopen. Natuurlijk geven we daarbij aan wat het kost en of je het kunt ruilen. Als we een klein prijsfoutje in jouw voordeel hebben gemaakt heb je geluk en laten we het daarbij. Bij een grote fout, waarbij de prijs zo uitzonderlijk (laag) is dat het duidelijk om een fout gaat, zullen we dit rectificeren.
  5. In principe geldt: als je het op onze website kunt bestellen, hebben we het op voorraad. Kunnen we het toch niet leveren? Dan krijg je je geld terug of bieden we je een goed alternatief aan. Zo’n vervangend product mag je natuurlijk altijd retourneren.

4. Herroepingsrecht

  1. Soms valt het product als je het eenmaal in je handen hebt toch tegen. In dat geval heb je 14 dagen om bij ons aan te geven dat je het product gaat retourneren. Vanaf het moment dat je dit hebt gemeld, heb je 14 dagen om het product naar ons terug te sturen. We betalen je aankoopbedrag + de (eventueel betaalde) verzendkosten binnen 5 dagen nadat wij je retour hebben ontvangen terug. De verzendkosten worden alleen terugbetaald als je de volledige bestelling retourneert. Als je betaald hebt met een waarde- of tegoedbon dan krijg je weer een gelijkwaardige bon terug.
  2. Je helpt ons er enorm mee als aangeeft waarom je het item terugstuurt, maar dat hoeft natuurlijk niet.
  3. Houd het product netjes en stuur het ongebruikt, met aangehechte (prijs)kaartjes en in de originele verpakking weer terug. Als je er onvoorzichtig mee omgaat en het bijvoorbeeld beschadigt, kan het zijn dat je minder geld voor het product terugkrijgt.
  4. De verzendkosten voor het retourneren zijn voor je eigen rekening. Als je iets moet terugsturen omdat wij iets verkeerd hebben gedaan, betalen wij natuurlijk de retourkosten.
  5. Producten die op maat zijn gemaakt, zoals ski’s die specifiek op jouw skischoenen zijn gemonteerd en geboord, kunnen helaas niet teruggestuurd worden.

5. Omruilen

Om ingewikkelde procedures te voorkomen, werkt het omruilen voor een andere maat of ander product als volgt:
Retourneer het oude product (volgens onze reguliere retourmethode) en plaats via onze website vervolgens een nieuwe bestelling. Het aankoopbedrag van je geretourneerde artikel wordt na ontvangst gewoon aan je teruggestort.


6. De prijs

  1. De prijzen in onze winkels en op onze website zijn hetzelfde. Als je merkt dat dit niet zo is dan horen we dat graag.
  2. Alle prijzen zijn inclusief btw..

7. Garantie

  1. Op alle producten bieden wij de wettelijke garantie op fabricagefouten bij normaal gebruik. Dit betekent dat je het product gedurende de verwachte levensduur zonder problemen moet kunnen gebruiken. Als minimale levensduur hanteren wij voor al onze producten twee jaar, tenzij er sprake is van zeer intensief gebruik.
  2. Redelijke kosten die gemaakt worden om te bepalen wat de oorzaak en de omvang van de schade aan het product is, komen in aanmerking voor vergoeding. Hierover moet je altijd vooraf contact met ons hebben gehad per mail ([email protected]) of telefoon (+31(0)793208897). Om deze kosten vergoed te krijgen heb je een bevestiging per mail nodig.
  3. Als wij iets verkeerd gedaan hebben en je moet kosten maken om dat te herstellen, dan komen de kosten die je hiervoor moet maken in aanmerking voor vergoeding. Hierover moet je altijd vooraf contact met ons hebben gehad per mail ([email protected]) of telefoon (+31(0)793208897). Om deze kosten vergoed te krijgen heb je een bevestiging per mail nodig.
  4. We zijn niet aansprakelijk voor andere schades en/of indirecte kosten zoals huurkosten voor vervangende producten, reiskosten, kosten van vakantie, verlies aan inkomen en/of winst, etc..

8. Bezorging en uitvoering

  1. In “normale” periodes versturen wij 90% van de orders binnen 1 werkdag. Incidenteel en in uitzonderlijk drukke periodes kan het voorkomen dat het versturen een dag langer duurt. Voor het moment van bezorging zijn we afhankelijk van onze transportpartners. Binnen Nederland worden de pakketten normaal gesproken de dag nadat wij ze hebben verzonden bij jou aangeboden. In uitzonderlijke situaties, zoals tijdens extreme drukte of sneeuw/ijzel, kan dit 1 tot 2 dagen langer duren. De levertijd in de rest van Europa (buiten Nederland) is gemiddeld 2 tot 3 dagen langer. Er wordt niet bezorgd of verzonden op nationale feestdagen.
  2. Op deze pagina vind je alle informatie over verzenden en bezorgen.
  3. In principe geldt: als je het op onze website kunt bestellen, hebben we het op voorraad. Kunnen we het toch niet leveren? Dan krijg je je geld terug, of bieden we je een goed alternatief aan. Zo’n vervangend product mag je natuurlijk altijd ruilen.